Yeşilyurt'ta geçici elektrik abonelik başvuruları başladı
Yeşilyurt Belediye Meclisi, çok sayıda vatandaşın merakla beklediği 'Geçici Elektrik Aboneliği' işlemleriyle ilgili önemli bir kararın altına imza attı.
Yeşilyurt Belediye Meclisi, 6 Şubat 2023 depremlerinden sonra inşa edilen yapılar için geçici elektrik aboneliği başvurularının kabul edilmesine ilişkin düzenlemeyi kabul etti. Buna göre, 6 Şubat 2023 ile 31 Aralık 2024 tarihleri arasında yapılan yapılar için geçici elektrik aboneliği başvuruları, 31 Aralık 2025 tarihine kadar Yeşilyurt Belediyesi Muhtarlık İşler Müdürlüğüne yapılabilecek.
Başvuru sahiplerinin, ilgili yönetmeliklere uygun olarak fenni gereklilikleri yerine getirdiğini taahhüt etmesi gerekiyor. Ayrıca, abonelik yapılacak yapının bulunduğu araziye ilişkin tapu kaydı veya kullanım hakkını gösterir belge ya da özel mülkiyet dışındaki taşınmazlar için Yeşilyurt Belediyesinden alınacak kullanım izninin 31 Aralık 2026 tarihine kadar ibraz edilmesi şart koşuluyor. İstenilen belgeler belirtilen tarihe kadar tamamlanamazsa altyapı hizmetleri durdurulabilecek.
Başvurularla ilgili olarak Muhtarlık İşler Müdürlüğü yetkilileri, vatandaşların evraklarını eksiksiz hazırlamaları ve süreye dikkat etmeleri gerektiğini belirtti.
Özetle, Yeşilyurt’ta deprem sonrası yapılan yeni yapılar için geçici elektrik aboneliği başvuruları başlamış olup, vatandaşlar bu işlemlerini Muhtarlık İşler Müdürlüğü aracılığıyla yapabileceklerdir. Başvuru ve belge tamamlama sürelerine dikkat edilmesi önem taşımaktadır.